Az ön-és csapattársértékelő sablonról bebizonyosodott, hogy nem jó konstrukció.

1. Már mikor kiadtam is éreztem, hogy el fogják hagyni. Kérleltem is őket, hogy ne tegyék. Megtették. 1 embernek volt meg a lapja.

2. Úgy alakult a dolog (lásd előző posztban), hogy több mint egy hónapja nem haladtunk a projekttel és azóta nem is tudták a sablont használni.

3. Nagyon offline és környezetszennyező a sok papír miatt.

Szóval a következőket ötlöttem ki:

A sablon alapötlete és a benne megfogalmazott kérdések jók, de digitalizálni fogjuk. A szoftvert még keresem hozzá.

Egyelőre nem volt jobb ötletem és linoit-on reflektáltunk.

Itt látható:

http://linoit.com/users/tothanna85/canvases/reflexiok_gyujtomunka

Sárga színű cetlin önmagunkról, a másikon a csapattársak munkájáról.

Ezt még majd tökéletesítjük olyan formában, hogy név szerint legyenek a visszajelzések. Ez az elsőlépés volt. Hogy szokják az alapgondolatot és a reflexió tényét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://facebookprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr546073015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása